Bestellingen & Levering
Voorwaarden voor Verzending en Levering
Ontdek de voordelen van onze efficiënte en duurzame levering!
Duurzame en snelle levering
Wij verzenden jouw bestelling rechtstreeks vanuit ons buitenlandse magazijn, omdat wij wereldwijd leveren. Daardoor profiteer je van een breed assortiment aan producten die anders mogelijk niet beschikbaar zouden zijn. Bovendien verlaagt deze werkwijze de transportkosten en minimaliseert het de CO₂-uitstoot, wat bijdraagt aan een milieubewuste aanpak. Op deze manier kunnen we je altijd scherpe prijzen bieden, zonder concessies te doen aan service of kwaliteit. Zo maak je een bewuste keuze voor duurzaamheid én voordelig winkelen!
Gratis bezorging in Nederland en België
Wij bieden altijd gratis verzending, zonder een minimumbedrag. Jouw bestelling wordt rechtstreeks bij je thuis bezorgd.
Verwerkingstijd & Pakket Volgen
Alle bestellingen worden direct na ontvangst verwerkt en binnen 1-3 werkdagen vanuit ons buitenlandse magazijn verzonden. Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je een e- mail met een Track & Trace-code. Zo kun je je pakket eenvoudig volgen via:
Volg je Bestelling
In de meeste gevallen ontvang je de code vrijwel direct na het plaatsen van je bestelling. Mocht dit onverhoopt iets langer duren, dan ontvang je de code uiterlijk binnen 2 dagen. Zo blijf je altijd volledig op de hoogte van de status van je bestelling.
Levertijd
Onze standaard levertijd is 7-12 dagen. We doen er alles aan om je bestelling binnen deze termijn te bezorgen. In uitzonderlijke situaties, zoals feestdagen, vakanties of extreme weersomstandigheden, kan de levertijd oplopen tot maximaal 28 dagen. We waarderen je geduld en houden je op de hoogte van de voortgang van je bestelling via
Correcte bezorginformatie
Voor een probleemloze levering is het essentieel dat je bezorggegevens volledig en correct zijn. Mocht er een fout zijn, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via info@frenley.nl, zodat we de gegevens kunnen corrigeren en je bestelling zonder problemen aankomt.
Annulering van jouw bestellingen
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst, omdat deze direct wordt doorgestuurd naar en verwerkt in ons buitenlandse magazijn. Je hebt echter een herroepingsrecht van 14 dagen vanaf de dag van ontvangst van jouw bestelde product(en), waarin je de bestelling kunt retourneren. Heb je meerdere producten besteld in één bestelling? Dan gaan de 14 dagen in vanaf de dag dat het laatste product is ontvangen.
Pakket nog niet ontvangen?
Is jouw pakket als bezorgd gemarkeerd, maar heb je het nog niet ontvangen?
• Soms wordt het pakket een dag later geleverd. Wacht daarom 24 uur.
• Controleer bij je buren of bij de bezorgdienst of het elders is afgegeven.
• Check de brievenbus, een eventuele veilige plek of rondom het huis.
• Neem gerust contact op met onze klantenservice als je pakket er na 24 uur nog steeds niet is. We helpen je graag verder!
Kwijtraken van levering
Het spijt ons dat er problemen zijn rond jouw bestelling. Neem alsjeblieft zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Als je aangeeft je bestelling niet te hebben ontvangen, terwijl de Track & Trace aangeeft dat deze is geleverd, starten we standaard een onderzoek volgens onze procedures. Tijdens dit onderzoek werken we nauw samen met de bezorgdienst om de locatie van het pakket te achterhalen. Dit proces kan enkele weken tot zelfs enkele maanden duren, omdat dergelijke onderzoeken bij de bezorgdienst vaak geen prioriteit hebben. We stellen je proactieve communicatie en medewerking zeer op prijs, omdat dit het onderzoek kan versnellen en de kans op een passende oplossing vergroot. Ons doel is om deze situatie naar ieders tevredenheid op te lossen. Binnen de mogelijkheden van ons beleid proberen we altijd tot een oplossing te komen, en we waarderen je begrip en samenwerking hierin.
Pakket niet aannemen of niet ophalen bij een servicepunt
Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, wordt het pakket doorgaans maximaal twee keer aangeboden. Als de bezorging niet succesvol is, gaat het pakket normaal gesproken naar een afhaal- of servicepunt, waar het binnen de aangegeven termijn moet worden opgehaald. Wordt het pakket niet opgehaald, dan wordt het retour gestuurd naar een magazijn van de bezorgdienst, buiten onze controle en niet naar ons. Realiseer je dat het weigeren of niet ophalen van een pakket niet leidt tot terugbetaling. Pakketten die worden geweigerd of niet worden opgehaald, komen niet bij ons retour. Volgens onze voorwaarden moet je het pakket accepteren of ophalen bij een afhaalpunt. Enkel door het pakket te retourneren volgens onze ruil- en retourpagina kan er een terugbetaling plaatsvinden of kan de factuur bij Klarna vervallen. Als een pakket opnieuw verzonden moet worden omdat het niet succesvol kon worden afgeleverd of niet was opgehaald, sturen wij het eenmalig kosteloos opnieuw. Bij nogmaals niet succesvol bezorgen of niet ophalen brengen we €8,- verzendkosten in rekening bij de koper.
Volg je bestelling eenvoudig
Met onze Track & Trace-service blijf je altijd op de hoogte van de status van je bestelling.Voer je ordernummer en e-mailadres of je track & trace-nummer in en volg de voortgang van je pakket via onze Track & trace pagina.
Vragen over je bestelling?
Bezoek onze FAQ-pagina. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
Bedrijfsgegevens
E-mail: info@frenley.nl
Frenley B.V.
Nijverheidsweg 5
1693 AM, Wervershoof